Etiket: Dr. Dyt. Şefika Aydın Selçuk

İstanbul Rumeli Üniversitesi’nden Dr. Dyt. Şefika Aydın Selçuk, kış aylarında bağışıklık sistemini güçlendiren beslenme alışkanlıklarını anlattı: “Doğru beslenme stratejileriyle kış aylarını daha dirençli, enerjik ve sağlıklı geçirmek mümkün. ”Kış mevsiminde bağışıklık sistemini güçlü tutmanın önemi yeniden gündeme geliyor....

Son Yazılar